سيد محمد نيكانسيد محمد نيكان، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

نيكان هديه خدا

ششمين فصل زندگيت

1396/5/1 18:06
نویسنده : مامان و بابا
57 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم شش ماه از زندگي زيبات را گذروندي و روز به روز شيرينتر ميشي اما ويزيت شش ماهگي كه رفتيم و شما هم واكسن داشتي كه باز كمي اذيت شدي وزن شما هشت و دويست و قد شما هفتاد و يك سانت كه از نمودار بالا رفت
 


اينجا واكسن زديم و اومديم خونه كه بيحال بودي

 

 


فرداش تو راه رفتن به پارك

 

 

 

 


اينجا هم پارك جنگلي كوهستان

 

 

 

 


يه كادو كوچولو كه تاب هست از طرف من و بابايي

 

 

 

 


اينجا هم مشغول خوردن شصت پات هستي

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فروشگاه دایانا
29 مرداد 96 20:59
هزار ماشالله. الهی زنده باشه. سال های سال تولد و جشن فارغ التحصیلی و دانشگاه و سر کار بره و دامادش کنید و از همه مهمتر به زودی مشتری خودم می شه. از سایت ما دیدن کنید من بازاریابش هستم ولی مطمئن هستم خوشتون میاد. چیزی پسندتون شد سفارش بدید سودش به من می رسه